Rescaten una espeleòloga a 80 metres de profunditat en la cova de l'Autopista del Real de Gandia
Dos companys il·lesos van aconseguir eixir i avisar a l'112 perquè vingueren els equips del Grup de Rescat Especial i Intervenció en muntanya d'Ontinyent
La Guàrdia Civil ha rescatat a les 04:20 de la matinada a una espeleòloga de 38 anys atrapada a 80 metres de profunditat en la cova de l'Autopista del Real de Gandia, accidentada en un dels seus pous d'uns 35 metres.
La dona es trobava al costat d'altres dos companys il·lesos que havien aconseguit eixir i avisar al 112.
Personats els agents del Grup de Rescat Especial i Intervenció en muntanya (Greim) d'Ontinyent al costat de bombers de rescat en el lloc, han efectuat l'evacuació a la superfície de la dona.
L'espeleòloga presentava ferides lleus en una mà i costat i ha sigut traslladada a un centre hospitalari.
En el dispositiu han intervingut tres efectius del Greim de la Guàrdia Civil d'Ontinyent, així com set bombers.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida