Prohibixen l'accés de públic a un partit de lliga local de futbol sala de Dénia pel "mal comportament" dels progenitors
L'Associació Cultural i Esportiva de la Marina Alta assegura que els crits són una constant i que l'última vegada els pares quasi arriben a les mans
Les grades dels camps de futbol de Dénia estaran buides durant este cap de setmana. L'Associació Cultural i Esportiva de la Marina Alta (Acydma) encarregada d'organitzar la lliga local de futbol sala, ha prohibit l'accés als progenitors i acompanyants dels jugadors després del "mal comportament" i moments de tensió registrats les últimes jornades. L'objectiu és tallar de soca-rel la violència en l'esport escolar i donar un toc d'atenció als pares.
Alberto Portillo, president d'Acydma, ha lamentat que "no hi ha setmana en què no hi haja un mal crit en un camp. Algun problema amb un àrbitre, entre pares... i ja l'última volta, divendres passat, quasi van arribar a les mans els pares. Això ja és intolerable", ha manifestat. El respecte i la convivència són obligades, una idea que s'ha d'assentar en esta jornada de reflexió. "Que a tots ens faça pensar en el motiu de per què hi ha esta problemàtica en els terrenys de joc", ha afegit Portillo.
Preguntats per À Punt, alguns veïns i veïnes han reconegut que "hi ha vegades que els pares ens estaquem en llocs on no ens toca i no deixem als entrenadors fer la seua feina, que és realment allò que importa, que els xiquets puguen disfrutar". A més, coincidixen en el fet que "la gent ha de conscienciar-se que si van a vore els xiquets no és per a muntar un gresca". "Els pares mostren certes formes agressives, que no són molt productives", ha reconegut una altra veïna del municipi. Des de casa ho hauran d'interioritzar per força.
Més llegit
-
Mor una xiqueta de sis anys d'Alzira després d'un tractament dental privat i una altra de quatre està hospitalitzada
-
Pérez Llorca va telefonar a Mazón a les 18:57 hores per a interessar-se per Utiel i el president li va indicar que hi havia problemes a la Ribera
-
Més de 300 persones es concentren a Paiporta per a demanar la dimissió de Pedro Sánchez
-
Primera nevada de la tardor, gelades a l'interior, fort vent i termòmetres a la baixa
-
La Policia Nacional desmantella dos fàbriques clandestines de tabac, una d’elles a Moixent
-
Les retencions de primera hora i un accident a la V-21 compliquen els accessos a València
Més vist
Més escoltat
-
20.11.2025 | 90 minuts
-
20.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
20.11.2025 | Berta Bolufer, una jove promesa de la interpretació
-
19.11.2025 | “Un albergue nada cool”: comèdia i talent emergent al Festival Novembre Dones
-
20.11.2025 | ContrÀpunt
-
20.11.2025 | Cadena de valor | L’economia del dia a dia: salaris, preus i futur de les pensions