La Policia Local d'Alboraia activa una alerta per l'aparició de porcs senglars en l'àrea urbana
Els agents han difós un missatge on insten la ciutadania a actuar amb prudència i seguir pautes bàsiques de seguretat
La Policia Local d'Alboraia ha activat una alerta veïnal després que l'aparició de porcs senglars s'haja repetit en diverses zones de l'horta i l'àrea urbana de la Patacona, un fet que ha generat certa preocupació entre els residents. Els agents han difós un missatge on insten la ciutadania a actuar amb prudència i seguir pautes bàsiques de seguretat davant la presència d'estos animals salvatges.
Els animals no han provocat dany, però la policia recorda que no són animals domèstics i recomanen a la població que si se'ls troben, vagen amb precaució.
Una d'estes veïnes ha sigut Fina. Se'ls va trobar dilluns al seu hort de tarongers d'Almàssera i fins i tot es va atrevir a fotografiar-los. Diu que, pel volum dels animals, es podria tractar de dos cries i assegura que en cap moment es va sentir amenaçada. Això sí, va telefonar a la policia per a comunicar-los la situació. Quan els agents arribaren ja no n'hi havia ni rastre.
No ha sigut l'únic avís que han rebut des de fa una setmana. De moment no els han trobat, i no hi ha activat cap protocol per a atrapar-los.
Preocupats estan al camp els llauradors, que també alerten de la proliferació en els últims temps de llebres i conills a la zona. Ara amb els porcs senglars, alguns cultius podrien vore's afectats perquè, tot i que la seua imatge pot resultar simpàtica, el seu hàbitat queda lluny dels nuclis urbans.
Més llegit
-
Alerta groga per pluges i tempestes este dissabte al litoral de Castelló després de la nit més fresca en dos mesos
-
L'avanç descontrolat de l'incendi de la Calderona obliga a evacuar el veïnat de Gátova
-
Un violent tren de tempestes deixa granís i ràfegues de vent que arriben a 149 km/h a la Ribera Alta
-
L'endemà de la tempestes: Cullera, Sueca i el Perellonet fan balanç de les destrosses
-
Ceuta soterra díhuit cossos de migrants dels més de huitanta acumulats a l'Hospital Militar
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna torna a eixir al carrer a exigir la regeneració de la platja