L'home que va patir greus cremades prop d'una gasolinera a Castelló de la Plana continua ingressat a La Fe
El ferit va entrar per ell mateix a l'Hospital General de Castelló després de cremar-se el 74% del cos
Continua ingressat a l'hospital La Fe de València i amb pronòstic reservat l'home que este dissabte patia greus cremades a Castelló de la Plana. L'home, de 31 anys, va entrar per ell mateix a urgències de l'Hospital General després de cremar-se el 74% del cos i va ser traslladat en helicòpter d'urgència fins a La Fe pel greu estat que presentava.
A hores d'ara es desconeix l'origen del foc, però fonts policials confirmen que es va produir en una gasolinera molt prop del centre hospitalari. Segons diverses fonts, l'home va encendre un cigarret en plena gasolinera.
Una primera valoració dels metges va considerar que les cremades requerien un trasllat en helicòpter a La Fe, que es va produir cap a les 14:50 h de dissabte, on està ingressat des d'aleshores.
Més llegit
-
Josep Maria Ángel va falsificar el títol que li donava accés a ser funcionari de la Diputació de València, segons l'Agència Valenciana Antifrau
-
Troben el cos en descomposició d'una dona amb jupetí de salvament en aigües de Castelló
-
El Consell de Ministres aprovarà dimarts l'ampliació dels permisos remunerats de maternitat i paternitat
-
Oliva captura 116 senglars en 40 dies i reclama més ajudes per a combatre la plaga
-
Parèntesi en ple estiu: núvols, ruixats al sud i temperatures més baixes
-
Investiguen un home de 43 anys per originar l’incendi forestal a Ibi que va afectar el parc natural de la Font Roja