Jordi Mayor, alcalde de Cullera: "Ha sigut una tromba d'aigua històrica"
Les pluges intenses de la vesprada de dilluns a Cullera provoquen nombroses incidències i destrosses als carrers
L'aigua ha caigut amb molta força la vesprada del dilluns a municipis de la Ribera com ara Cullera. L'alcalde del poble, Jordi Mayor, ha explicat en directe en la televisió d'À Punt que han caigut "molts litres en molt poc de temps, amb molt de vent i ha causat moltes incidències pràcticament en tota la població". Mayor ho ha descrit com "una tromba d'aigua històrica" per la intensitat.
En una jornada marcada per l'avís roig d'Aemet, estes pluges torrencials han provocat desperfectes al nucli urbà de Cullera, on l’aigua ha arrossegat pedres i altres materials pels carrers. L’alcalde explica que tots els serveis d’emergència treballen de valent per atendre a les nombroses incidències. Entre elles, el rescat de persones atrapades en vehicles, especialment a la zona del Racó, on la carretera es manté tallada. El carrer de València també ha quedat cobert de pedres i fang arrossegats de la muntanya, i l’Ajuntament ha anunciat que els equips de neteja treballen per a restablir la normalitat al més prompte possible.
Classes cancel·lades també dimarts
A pesar dels danys materials, l'alcalde celebra que no s’han de lamentar víctimes personals. Davant de la situació, i mentre es manté l’alerta roja meteorològica, l’Ajuntament ha decidit mantindre la suspensió de l’activitat educativa en tots els col·legis i instituts del poble per a este dimarts 30.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Una forta tempesta se centra en la Ribera Baixa, amb fins a 54 l/m² en una hora a Sueca i destrosses a Cullera
-
El BCE recomana guardar diners en efectiu a casa per a afrontar situacions de crisi
-
L'Aemet apuja a roig els avisos per les pluges que s'esperen en les pròximes hores
-
Suspenen les classes per a dimarts en municipis de l'Horta Sud, la Ribera i centres de València de zones inundables
-
L'episodi encara no s'ha acabat, s'espera més pluja
-
Consulta quins municipis han suspés les classes per l’avís roig i taronja de l’Aemet d'este dilluns
Més vist
-
Previsió de l'oratge per a hui: s'esperen precipitacions abundants per l'elevada humitat ambiental i la temperatura del mar
-
Capítol 468: El fill del meu fill
-
Previsió de l’oratge per a esta vesprada i demà:
-
29.09.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
28.09.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
28.09.2025 | Informatiu nit