Jack el Destripador arriba a València de la mà de la companyia Yapadú
La Sala Russafa acull esta obra en la qual coneixem al personatge a través dels ulls de les seues víctimes
La Sala Russafa de València ha programat Afectuosamente suyo, Jack el Destripador, una revisió a càrrec de la companyia Yapadú, amb llibret d'Ignacio García May, que indaga en si el personatge és ficció o realitat, des del punt de vista de les víctimes.
És un thriller en to de cabaret sinistre que combina música en viu, estètica expressionista i referències al món del teatre, que basa la trama en els feminicidis no resolts del barri de Whitechapel, a Londres, a darreries del segle XIX, i explora temes com els límits de la ficció, la relació entre el crim i el teatre, i el punt de vista de les víctimes.
Una reflexió amb música original de David Kelly sobre la fascinació pels crims no resolts i la seua mitificació, amb les destacades actuacions de Toni Misó, Raúl Ferrando i Lula Heredia.
Més llegit
-
Maten més de 600 animals amb verí i ceps il·legals: hi ha 62 detinguts i investigats
-
Mazón emplaça a una compareixença en uns dies: “Em faig càrrec del dia d'ahir”
-
La inflació continua l'escalada en octubre i tanca en el 3,1% per la llum
-
El València Basket li trau els colors al campió
-
Les principals associacions de víctimes, entre la indignació per la gestió política i el dol pels que ja no estan
-
Les víctimes reclamen "veritat, respecte i humanitat" en el funeral d'estat per la dana