Investiguen una agressió sexual a una jove a la platja del Cabanyal
La policia judicial s'ha fet càrrec de la investigació per a tractar d'identificar l'autor dels fets
La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una jove, ocorreguda la matinada d'este divendres a dissabte a la platja del Cabanyal de València, segons han informat fonts policials.
Els fets han tingut lloc al voltant de les 4:30 hores, quan el servei d'Emergències de la Generalitat ha rebut una telefonada que alertava d'una agressió sexual a la zona. Al lloc dels fets s'han desplaçat diversos agents de la Policia Local de València i —més tard— hi han arribat agents de la Policia Nacional.
La víctima ha sigut traslladada a l'hospital i actualment està a la Unitat d'Atenció a la Família i Dona, on l'assisteixen.
La policia judicial s'ha fet càrrec de la investigació per a tractar d'identificar l'autor dels fets.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12 hores
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU