Detingut el conductor d'un autobús que conduïa drogat amb 42 alumnes de viatge de fi de curs
El detingut, de 52 anys, va donar positiu en cocaïna i li van trobar "una capseta amb restes de pols blanca"
Els Mossos d'Esquadra van detindre divendres a l'Hospitalet de l'Infant (Tarragona) el conductor d'un autobús que traslladava a València a alumnes i professors en un viatge de fi de curs per conducció temerària i estar sota els efectes de les drogues, segons ha informat la policia catalana.
L'arrestat, de 52 anys, va donar positiu en cocaïna i, segons els agents, en escorcollar-ho li van trobar "una capseta amb restes de pols blanca".
A més, durant el trajecte per l'AP-7, iniciat a França, el conductor "va usar el mòbil per a veure vídeos o fins i tot havia emplenat documents de l'empresa durant la conducció".
Els professors que acompanyaven als 42 alumnes en el viatge van ser els qui van alertar als Mossos d'Esquadra en observar que el conductor cometia diverses infraccions; així que, amb l'excusa d'haver d'anar al bany, li van fer parar en l'àrea de servei de l'Hospitalet de l'Infant, on va ser detingut.
Posteriorment, un altre conductor va traslladar als alumnes i els professors fins al seu destí, València.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Dimitix un enginyer d'Anthropic i exdesenvolupador de ChatGPT: "La IA podria matar-nos a tots a finals de la dècada"
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso