Aena comença a aplicar les restriccions d’accés als aeroports de Manises i Elx durant la nit
Només s’hi podrà entrar amb un bitllet per a viatjar i amb un acompanyant com a màxim
Aena ha començat a restringir l’accés nocturn en les seues instal·lacions que tinguen activitat durant la nit i la matinada. És el cas de l’aeroport de Manises, on s’aplicarà esta mesura per a evitar que les persones sense sostre puguen pernoctar-hi a l’interior.
D’esta manera, a partir d’este dilluns a les 23:30 hores només podran accedir-hi aquells passatgers que tinguen bitllets i només acompanyats d’una persona. Ja fa una setmana este protocol es va activar a l’aeroport Madrid-Barajas, després de l’última polèmica en què diverses persones sense llar feien nit allà.
Esta mesura s'estén ara per tot el territori espanyol, incloent-hi la Comunitat Valenciana i afecta els principals aeroports, com el de Manises i també el d’Alacant-Elx.
Les restriccions nocturnes seran flexibles, ja que dependran del dia i de l’aeroport. L’horari, en principi, durarà fins a les 03:30 hores de la matinada.
Més llegit
-
Controlat l'incendi en una nau industrial a Vinaròs
-
Un jove hospitalitzat per politraumatisme en caure d’un mur de La Marina de València
-
Matí marcat per les retencions en les principals vies valencianes en la tercera jornada de la operació eixida
-
La pluja es concentra en alguns punts de les comarques del Comtat, l'Alcoià, l'Alacantí i la Marina Alta
-
El litoral valencià penjarà el cartell de complet en la primera quinzena d'agost
-
Trump ordena el desplegament de dos submarins nuclears
Més vist
Més escoltat
-
01.08.2025 | Queda't amb mi | Primera Part
-
01.08.2025 | 90 minuts
-
01.08.2025 | Terra de bous
-
31.07.2025 | "Obrint Meló": homenatge a l’estiu, a la cuina i a tot allò que hem compartit
-
02.08.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
1 d’agost - Els EUA compren Alaska a Rússia per 7,5 milions de dòlars (1867)