El vent deixa ratxes de 131 quilòmetres i desenes d'incidències a les comarques de Castelló
L'aeroport està tancat al trànsit i els bombers han realitzat desenes d'actuacions.
El fort vent ha causat nombroses incidències a les comarques de Castelló, en avís taronja per ventades. Els bombers de l'Alcalatén han retirat el sostre d'una nau industrial de l'Alcora que ha caigut enmig d'un camí i barra el pas. L'aeroport de Castelló, a Vilanova d'Alcolea, està tancat al trànsit aeri perquè s'hi estan registrant ràfegues de fins a 130 quilòmetres per hora.
Al camp de futbol de Nules ha caigut una tanca publicitària i a la Vall d'Uixó una xapa metàl·lica ha caigut damunt d'una casa. A més, els bombers treballen per a retirar desenes d'arbres que han caigut a les comarques de l'interior de Castelló.
Segons dades publicades per Aemet, fins a les 09:00 hores s'han registrat ratxes de vent de fins a 131 quilòmetres per hora a l'aeroport de Castelló o 117 a Fredes. Els aeròdroms de València i Alacant també han registrat fortes ratxes: 80 a València, i 78 a Alacant-Elx.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Els estudis universitaris, cada vegada més lligats a un préstec: ja són el 14,2% de tots els crèdits al consum