Veïns de la Canyada tallen les vies del metro per a demanar més freqüència
Exigeixen que la línia 2 passe cada 15 minuts.
El veïnat de la Canyada, a Paterna, ha tallat aquest diumenge les vies de Metrovalència a la localitat i s’ha situat davant d’un convoi de la xarxa per a exigir a la Generalitat que “complisca el mandat que van aprovar les Corts en una proposició no de llei” i que establisca “una freqüència de quinze minuts en tota la línia 2 del metro”.
Així ho han explicat els col·lectius Aliança per l’Emergència Climàtica de la Canyada i la Plataforma 15 minuts, convocants de l’acte.
“No ens creiem les grans declaracions d’emergència climàtica de l’administració si obliguen més de 100.000 persones, que som les que vivim des del barri de Santa Rita fins a Llíria, a agafar el cotxe perquè les freqüències són totalment insuficients”, ha asseverat en un comunicat l’organització de la mobilització.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
L’empresariat valencià denuncia la polarització política en la Nit de l'Economia Valenciana
-
L’aeroport d’Alacant lidera a Espanya l’augment de passatgers internacionals en agost amb un 10% més
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més