La vaga d'Adif afecta sis trens de llarga distància amb destinació o origen a València
Renfe ha cancel·lat 46 trens en tot Espanya aquest dimecres en l'operació eixida de Setmana Santa.
La vaga convocada en Adif afecta sis trens de llarga distància amb eixida o arribada a València aquest dimecres. Renfe ha cancel·lat 46 trens dels inicialment programats per a aquesta jornada, que coincideix amb l'operació eixida de la Setmana Santa. Dels trens cancel·lats, 19 són d'alta velocitat i llarga distància i i els altres 27, regionals.
Un vaga que coincideix amb una de les jornades amb més mobilitat de viatgers de tot l'any. Els serveis mínims que s'han decretat garanteixen la circulació del 95% dels trens programats, segons Renfe.
Comissions Obreres ha retirat aquest dimarts la convocatòria de vaga, però el Sindicat de Circulació Ferroviària manté la protesta perquè encara no tenen el conveni col·lectiu d'enguany.
Els passatgers amb bitllets comprats amb antelació poden sol·licitar el canvi o recuperar els diners a les estacions o agències de viatges.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
El jutge cita Koldo García i De Aldama el 27 i 28 de novembre pel cas de les mascaretes
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària