Reobri al trànsit l'A-7, 24 hores després de l'incendi de dos camions a Nules
Una persona va resultar ferida en l'accident, que va obligar a tallar la via i desviar el trànsit rodat per la carretera N-340
L'autovia A-7 ha sigut reoberta al trànsit aquest dissabte, quasi 24 hores després que l'accident i posterior incendi de dos camions a l'altura de Nules (Plana Baixa) obligara a tallar la via. No obstant això, un dels carrils encara continua tallat, segons ha informat la Direcció General de Trànsit. Una persona va resultar ferida en el sinistre, ocorregut, al quilòmetre 276 en direcció a Castelló.
Al lloc dels fets es van traslladar quatre dotacions del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, tres des de Nules i una quarta des del parc Espadà-Millars, a més d'una ambulància de Suport Vital Bàsic. En arribar al lloc dels fets, van comprovar que els conductors havien pogut eixir pel seu propi peu i no hi havia cap persona atrapada.
Un dels vehicles transportava ceràmica i l'altre palets de fusta, fet que ha complicat les tasques d'extinció, ja que no es podia arribar al focus principal de l'incendi.
La Guàrdia Civil va tallar la via i va desviar el trànsit rodat per la carretera N-340 mentre els equips treballaven en l'extinció, fins que aquest dissabte, vora les 15:00, l'han reobert parcialment.
Més llegit
-
Peñarroja fa vibrar la plaça de l'Ajuntament amb 141 quilos de pólvora en la primera mascletà de les Falles 2026
-
'Los Domingos' guanya els premis més importants de la nit i 'Sirat' és la producció més guardonada en els Goya
-
L’AVL rebutja canviar a tancat l’accent del topònim ‘València’
-
Ramazani allunya el València del descens (1-0)
-
El professorat valencià es manifesta a Castelló, València i Alacant per a demanar una "millora de les condicions laborals"
-
Borrasca Regina a la vista
Més vist
-
01.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Peñarroja
-
28.02.2026 | Galania de la reina de les festes de Castelló, Magdalena 2026
-
01.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
01.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà 1, per Pirotècnia Peñarroja
-
28.02.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Jorge Peris, des de Doha: "Cada 2 o 3 hores sentim el soroll dels projectils"