Un conductor atropella mortalment una jove de setze anys a Algemesí i pega a fugir
Els equips d'emergència han practicat diverses maniobres de reanimació cardiopulmonar, però no han pogut salvar la vida de la jove
Una jove de setze anys ha mort aquest diumenge a les 5:40 hores després de ser atropellada per un conductor que ha pegat a fugir a la carretera de la ronda del Calvari d'Algemesí (Ribera Alta), prop de les instal·lacions d'una discoteca. El conductor, que ha abandonat el lloc dels fets, ja ha sigut detingut per la policia.
Els equips d’emergència CICU han rebut l'avís i han enviat una unitat de SAMU, un equip de suport vital bàsic i un metge d’atenció primària. Tot just arribar han iniciat diverses maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a l’adolescent i altres tècniques de suport vital, però malauradament no han pogut salvar-li la vida i n'han confirmat la defunció.
La Policia Local i la Policia Nacional han acordonat la zona del succés i en aquests moments s'estan investigant els fets del mortal atropellament amb els familiars de la víctima.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera infantil d’À Punt – Fogueres 2026
-
Interceptats dos menors armats amb un matxet i un bat en un atac en un institut a Foios
-
Crim a Almenara: detingut un home per matar a punyalades l'exparella de la nóvia després d'una discussió
-
Els Àngels - Felipe Bergé, millor foguera infantil de la Secció Especial
-
Feijóo demana unitat per a guanyar les eleccions del 2027 en un acte de partit celebrat a Sueca
-
La calor extrema deixa ja cinc morts a la Comunitat Valenciana