Una jove dona a llum en una rotonda a Benidorm assistida per la Policia Local
Un dels agents que ha ajudat la dona ha usat la camisa de l’uniforme per envoltar la xiqueta
Una dona de 31 anys ha donat a llum una xiqueta a una rotonda de Benidorm (Marina Baixa) aquest dilluns. La mare, veïna de Crevillent (el Baix Vinalopó), ha donat a llum en la setmana 36 de gestació, va sentir fortes i continues contraccions de forma inesperada que li impedien moure’s quan estava acompanyada de la seua germana, que va telefonar al 112.
Fins al lloc es van traslladar dos agents de la Policia Local que constataren que la mare estava amb una dilatació quatre centímetres i tenia fortes contraccions. En vista a l’imminent part, un dels agents es va dirigir al centre de salut del Racó de l'Oix per a fer vindre urgentment personal sanitari mentre, que l’altre ajudava la dona a extraure el nadó. El policia va envoltar la xiqueta amb la seua camisa de l'uniforme abans de passar la xiqueta en els braços de la mare.
Poc després va arribar el company amb el metge i l’infermer, que ajudaren a acabar el part amb l’extracció de la placenta i el cordó umbilical, tasca per a la qual es va demanar un joc de tovalloles a un hotel proper.
Una ambulància del SAMU va acudir poc més tard i va traslladar tant a la mare com a la nounada a l'hospital comarcal de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa, on ambdues es troben en bon estat.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Agroseguro alerta del rècord de pedregades, amb 30.000 hectàrees afectades enguany
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte