Una fuita de metà obliga a desallotjar una àrea de servei a l'AP-7
El material estava en un camió catalogat com a transport de mercaderies perilloses.
Els bombers han desallotjat l’àrea de servei de la Llosa (Plana Baixa), a causa d’una fuita de metà líquid refrigerat d’un camió que hi havia estacionat a la zona.
L'accident pertany a un tipus 3, en el qual s'ha produït dany del continent i hi ha risc de vessament, segons ha indicat Emergències de la Generalitat. Els bombers i emergències ja han donat per controlada la fuita.
El Consorci de Bombers ha informat que el camió afectat està catalogat com a transport de mercaderies perilloses i que existeix una “fuita important del producte”.
L'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències ha mobilitzat un tècnic, i al lloc s'han desplaçat agents de la Guàrdia Civil i bombers del parc de la Plana Baixa, que abaten el núvol de gas amb aigua.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida