Un robatori de coure entre Algemesí i Benifaió provoca retards en la línia C2
L'incident es va registrar anit a les 22:00 hores i al llarg de la matinada s'ha anat reactivant el servei
Un nou robatori de coure altera la normalitat ferroviària. El robatori, entre Algemesí i Benifaió, causa retards en la línia C2, segons ha informat este dilluns al matí l'empresa Adif. La sostracció del coure, en concret, ha afectat la senyalística de la línia i provoca retards mitjans de quinze minuts en els serveis i han arribat a 45 minuts, sempre segons Adif. L'administrador d'infraestructures ha assegurat que treballa per a solucionar el problema "tan prompte com siga possible".
L'incident va tindre lloc a les 22:00 hores d'este diumenge. Segons han explicat a À Punt fonts d'Adif, el servei s'ha anat restablint progressivament al llarg de la matinada. Tot i això, ha arribat a haver-hi retards de fins a 45 minuts en esta línia. En conjunt, s'han suprimit sis trens. A mitjan matí, Adif ha donat la incidència per solucionada i ha assegurat que els trens van recuperant "gradualment" les freqüències habituals.
Retards també en les línies 3 i 9 de Metrovalència
D'altra banda, els trens de Metrovalència de les línies 3 i 9 han patit també retards generalitzats per una fallada de tensió elèctrica en el tram Machado-Rafelbunyol, que ja s'ha solucionat.
No obstant això, s'ha suprimit el tren amb destinació Rafelbunyol, amb pas per Massamagrell a les 10:20 hores, des de Massamagrell fins a Rafelbunyol, i el que va a l'aeroport, amb eixida de Rafelbunyol a les 10:27 hores, entre Rafelbunyol i Massamagrell.
Més llegit
-
Pérez Llorca anuncia que Educació posarà demà damunt de la taula una nova proposta per tractar de frenar la vaga
-
Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards i cancel·lacions de trens de Rodalia i Mitjana Distància
-
La comunitat magribina de Crevillent fa una crida a la convivència i demana respecte a les dones
-
Una valenciana, a bord del vaixell amb el brot d'hantavirus: "Ho estem passant molt malament"
-
Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer amb el brot d'hantavirus està en bon estat
-
Els sindicats rebutgen la contraproposta d'Educació d'establir els servicis mínims del 100% en segon de batxillerat només al dia de l'avaluació
Més vist
Més escoltat
-
04.05.2026 | 90 minuts
-
05.05.2026 | L'hora de la cultura | Festival Xalar a l’Alt Maestrat i "Teló de Fons"
-
06.05.2026 | Amunt i avall | Quarta Part
-
05.05.2026 | “Choriza May. El discurs de la reina”, el documental de la dragqueen valenciana més internacional
-
05.05.2026 | ContrÀpunt
-
04.05.2026 | L'hora de la cultura | Josep Valero i "El Pretext"