Un reclús de Picassent es fuga dels calabossos dels jutjats de València
Les forces de seguretat han activat un dispositiu per a localitzar el presidiari.
La Policia Nacional ha activat un dispositiu per a localitzar un reclús del Centre Penitenciari de Picassent que aquest dilluns s'ha fugat dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València. La Guàrdia Civil i la Policia Autonòmica s'han incorporat a l'operatiu per a localitzar el presidiari.
El reclús havia comparegut en els jutjats i el judici s'ha celebrat segons el que estava previst, amb la presència de l'acusat i ha acabat amb un acord de conformitat entre la Fiscalia i la defensa. En virtut de l'acord, la magistrada ha dictat una sentència per la qual es condemna l'acusat a tres anys i un dia de presó com a autor d'un delicte contra la salut pública. A més, la titular de la sala l'ha condemnat a una altra pena de quatre mesos i vint dies de presó, per un delicte de conducció de vehicle de motor sense el corresponent permís.
El condemnat va ser detingut l'abril de 2019 en un control policial a l'autovia A-7, al seu pas per Sagunt, mentre conduïa sense permís un cotxe, al maleter del qual van ser trobats 32,6 quilos d'haixix.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura