Un policia local de Torrent fereix la filla al coll d'un tir accidental
L'arma reglamentària es va disparar al domicili familiar quan l'agent la guardava en una bossa.
Una jove de 18 anys està ingressada a l'Hospital La Fe de València després d'haver rebut un impacte de bala al coll, segons avança el diari Las Provincias.
Aparentment, l'arma reglamentària del pare, que és agent de la Policia Local de Torrent, es va disparar accidentalment quan la guardava en una bossa de mà de seguretat.
La jove estava asseguda al corredor parlant amb la germana, i el tir li impactà en el coll. El policia i la dona auxiliaren immediatament la filla, taponaren la ferida i pararen l'hemorràgia. La xica quedà inconscient i el pare li va practicar un massatge cardíac mentre arribava l'ambulància.
Els serveis d'emergència van assistir la jove i la traslladaren a l'Hospital La Fe on l'han operada dues voltes.
La policia ha pres declaració als pares de la xica i a la germana. Encara que s'ha obert una investigació "tot apunta al fet que va ser un accident", segons fonts del cas citades per Efe.
Més llegit
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
Reobrin el pont del mas de Sabater de Picassent després de la reconstrucció pels danys de la dana