Directes
Ara en la televisió
CONNEXIÓ CV
Notícies

Un nou robatori de coure torna a causar retards en la línia C2

El tram afectat està entre Silla i Almussafes i provoca endarreriments d'una mitjana de quinze minuts en els dos sentits, segons Renfe

L'andana a l'estació de Benifaió-Almussafes, de gom a gom dimecres passat pels retards dels trens / À Punt NTC

Renfe registra des de primeres hores d'este dilluns retards en la línia C2 de Rodalia per un furt de cable en la catenària, segons ha informat Adif en les xarxes socials. És la segona vegada en a penes cinc dies que ocorre esta incidència, després del robatori de la setmana passada que va causar endarreriments i cancel·lacions durant el matí en la mateixa línia —que unix València amb Xàtiva i Moixent— i que va deixar imatges d'estacions plenes a Algemesí o Benifaió-Silla. Esta vegada, els lladres han sostret coure entre Silla i Almussafes, on ja treballen els tècnics per a solucionar-ho.

Els retards han començat ja des de primera hora, amb l'inici del servici, i afecten els combois en els dos sentits. El tren amb eixida prevista a les 05:25 hores amb destinació l'Alcúdia circulava per Algemesí amb quinze minuts de retard, segons ha informat Renfe. A més, el tren amb eixida prevista a les 06:37 hores de l'estació de València Nord amb destinació Gandia ha eixit amb quinze minuts de retard, i el tren de les 06:50 hores amb destinació Xàtiva ha circulat per Algemesí amb 26 minuts de retard.

Segons el gestor ferroviari, els retards mitjans que s'estan arrossegant en la línia C2 de Rodalia són de quinze minuts. De moment no s'ha reportat cap comboi suprimit.

Les alteracions en la freqüència dels combois a causa del robatori de coure d'estos dies s'han unit a l'impacte d'unes obres que s'estan executant en esta mateixa línia entre Alzira i la Pobla Llarga per a reparar els desperfectes derivats d'un incendi a l'abril prop de Carcaixent i que ha obligat a suprimir deu trens diaris (cinc per sentit). Adif havia informat que estos treballs acabaven el 10 de maig, de manera que este dilluns s'havien de recuperar els horaris normals, però el nou robatori de cable ho ha impedit.

També et pot interessar