Un mort en un xoc múltiple registrat a l'AP-7 a Santa Magdalena de Polpís
Les primeres informacions apunten a una col·lisió entre dos camions i una furgoneta que circulaven en sentit Castelló de la Plana
Una persona ha mort en un accident de trànsit per col·lisió registrat este dimarts en l'autovia AP-7 a l’altura de Santa Magdalena de Polpís, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a À Punt NTC.
El sinistre s'ha registrat poc abans de les dos del migdia a conseqüència d'un xoc múltiple en què han estat implicats dos camions i una furgoneta que circulaven en sentit Castelló de la Plana. El dispositiu de seguretat mobilitzat a la zona ha hagut de tallar els dos carrils en direcció a la capital del Túria i a desviar el trànsit per la N-340.
La Direcció General de Trànsit (DGT) informa que s'estan registrant cues i retencions amb circulació irregular des del quilòmetre 371 de la via, en el terme municipal de Santa Magdalena de Polpís, al 368, a Peníscola.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Ruixats dominicals
-
La participació en les eleccions extremenyes es queda prop del 35% a les 14:00 h, quasi un 6% menys que en el 2023
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet
-
La grip fa tornar la mascareta, però atenció amb les que tenim guardades