Un mort i sis detinguts en un tiroteig a Màlaga
La víctima estava en un habitatge i, segons les primeres perquisicions, sembla que no tenia relació amb els fets.
Un home de 74 anys ha mort a Màlaga, sembla que per una bala perduda, en un incident amb armes de foc que ha ocorregut a la barriada de La Palmilla. La Policia Nacional investiga els fets i ha detingut sis persones.
Vora les deu de la nit d’aquest dimecres el 112 va començar a rebre nombroses telefonades que informaven que havien escoltat trets al carrer Ebro d’aquesta barriada, i a partir d’ahí es va donar avís a la Policia Nacional i als serveis sanitaris.
La víctima estava en un habitatge i, segons les primeres perquisicions, sembla que aquest home no tenia relació amb els fets, sinó que la mort va tenir lloc perquè va rebre un tir perdut.
Fins ara hi ha sis persones detingudes per la seua presumpta relació amb els fets. La Policia Nacional s’encarrega de la investigació i des que van tindre lloc els fets hi ha un desplegament en la zona.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
L'Ajuntament de València convoca la junta local de seguretat per a abordar el problema dels trens