Un menor, en estat greu després de caure en una séquia a Picassent
Efectius de bombers i Guàrdia Civil li han realitzat la reanimació cardiopulmonar fins que ha arribat el personal sanitari
Aquest dissabte a la vesprada han rescatat un menor que havia caigut a una séquia en una zona rural de Picassent (Horta Sud). Efectius de bombers i Guàrdia Civil li han practicat la reanimació cardiopulmonar fins que l'ha atés el personal sanitari, que l'ha traslladat a un hospital en estat greu.
Segons fonts del Consorci de Bombers de València, vora les 17:47 hores efectius dels parcs de Silla i Catarroja, un sergent del parc de Torrent i un oficial del Consorci han acudit a Picassent després de rebre l'avís que el xiquet, del qual no han facilitat l'edat, havia caigut a una séquia. Quan han arribat a lloc dels fets, el jove ja estava fora de l'aigua.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat