Un intern de Fontcalent s'autolesiona amb una llauna i amenaça un funcionari
El sindicat de funcionaris Acaip denuncia dèficit de personal i reclama més mitjans a l'Administració.
El sindicat de funcionaris de presons Acaip ha denunciat que aquest dissabte un intern de la presó de Fontcalent s'ha autolesionat i ha amenaçat l'únic funcionari de servei en la infermeria. Segons el comunicat del sindicat, l'intern ha utilitzat la tapa d'una llauna de conserves.
El sindicat ha denunciat que el centre no disposa d'un mòdul d'aïllament per a interns violents que protagonitzen altercats i ha reclamat a l'Administració més mitjans per als treballadors. Així mateix, ha recordat que el dèficit de personal a la presó de Fontcalent supera el 40%.
Acaip ja havia denunciat que la venda de llaunes de conserva podia provocar que els presos les utilitzaren com a potencials armes, però segons han criticat, "la direcció no atén les seues peticions".
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències