.Controlat l'incendi que ha afectat una empresa química, a Picassent
Els bombers han evitat finalment que el foc es propagara per una segona empresa on s'havia estés i s'ha donat per controlat a les 13.03 hores
Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han donat per controlat passades les 13.00 hores d'aquest dimarts l'incendi declarat en una empresa química del polígon industrial de Picassent (un dels tres que hi ha a la localitat), les causes del qual no s'han precisat.
L'incendi, declarat minuts abans de les 12:00 hores, s'ha escampat ràpidament i s'ha propagat en direcció a una altra empresa contigua d'espuma i plàstic, encara que finalment s'ha evitat que aquesta segona mercantil quedara afectada. Després de donar el foc per controlat a les 13.03 hores, els bombers continuen treballant per a l'extinció definitiva.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
À Punt duplica l’audiència de ràdio amb la nova programació
-
Un accident causa retencions de bon matí a la pista d’Ademús
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065