Un home se salta una orde d'allunyament i amenaça amb un ganivet l’exparella a València
El presumpte agressor, que també hauria colpejat a la dona diverses vegades en la cara, tenia antecedents policials i ha passat a disposició judicial
La Policia Nacional ha detingut aquest dissabte a València a un home per agredir la seua exparella i amenaçar-la amb un ganivet de quinze centímetres de fulla, després d'acudir a l'habitatge de la dona malgrat tindre una orde d'allunyament en vigor.
Els fets van ocórrer al voltant de les 20:00 hores, quan els policies van rebre un avís per a acudir un domicili, on, pel que sembla, s'estava produint una discussió entre un home i una dona, que cridava demanant auxili.
Després de no rebre resposta, els agents la van accedir al domicili per la força. A l'interior van localitzar a l'home sobre la dona, a qui tapava la boca amb força i retenia bruscament. Els agents, que van trobar un ganivet en terra, van reduir l'agressor.
Les primeres investigacions indiquen que ell li havia pegat colps diverses vegades a la cara i l'havia amenaçada amb l'arma blanca.
Per aquests fets, els policies van detindre a l'home, de 45 anys, com a presumpte autor de delictes de maltractaments i trencament de condemna. L'arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.
Més llegit
-
Conclou sense èxit la jornada de recerca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi d'un vaixell a Indonèsia
-
Umar Sadiq ja està a València
-
Sánchez i Junqueras pacten un nou sistema de finançament que aportarà 4.700 milions més a Catalunya
-
L’avaria d’una furgoneta ocasiona més de cinc quilòmetres de retenció a la V-30
-
Ja no ens agrada el turisme? ‘El debat’ analitza este divendres en À Punt la situació d’un sector clau de l’economia
-
La jutgessa de la dana ordena identificar els bombers que vigilaven el barranc de Poio i el Magre el 29-O per a citar-los a testificar