Un home mor ofegat a la platja del Racó de Cullera
El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va rebre l'avís a les 11:45 hores i va mobilitzar una ambulància
Un home ha mort este dimarts a la platja del Racó de Cullera. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) va rebre l'avís a les 11:45 hores i va mobilitzar una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de la Unitat de Vigilància Intensiva (UVI).
També hi van acudir agents de la Policia Local i una patrulla de la Guàrdia Civil. Segons han informat fonts pròximes als fets, quan l'home es va ofegar onejava la bandera groga.
Per altra banda, ahir es va trobar el cadàver de l'home desaparegut a la platja de Massalfassar, en una zona no vigilada. 43 persones han mort a les zones de bany valencianes des de l'inici de l'estiu.
Més llegit
-
L'incendi de la Font Roja s'ha originat en una comunitat religiosa d'Ibi
-
El foc crema el cim del Menejador al parc natural de la Font Roja, un dels tresors naturals valencians millor conservats
-
Detenen un home per atropellar i ferir de gravetat un home i els dos fills de 2 i 5 anys en un pas de vianants de Xàbia
-
Les flames obliguen a desallotjar els masos i cases rurals a l'entorn de la Font Roja
-
Tanquen al bany la platja del Marenyet de Cullera per presència de bacteris
-
Almenys díhuit persones estan atrapades en una mina il·legal d’or a Colòmbia