Un home mata la seua cunyada i fereix dues dones més a Aranjuez
L'home va disparar des de la finestra d'una casa a les víctimes, que es trobaven al carrer.
Un home va matar la seua cunyada, de 35 anys, i ha ferit una altra cunyada i una dona més, que es troben en estat crític, en un tiroteig a Aranjuez. El presumpte agressor va disparar des de la finestra d'una casa al carrer, on es trobaven les tres dones. Les fonts de la investigació apunten a una batussa familiar com a origen del succés i un possible mòbil sentimental. L'home, després de disparar, es va atrinxerar a la vivenda fins que es va entregar a la Policia i va ser detingut.
Una unitat de la Policia Nacional ha estat tota la nit al lloc dels fets per a garantir que no hi havia cap incident. El succés es va produir al carrer de Victoria Kamhi cap a les deu de la nit, quan va ser alertat el Centre Coordinador d'Emergències Comunitat de Madrid, 112, que va mobilitzar la Policia Nacional, la policia local i el Servei d'Urgència Mèdica de Madrid (SUMMA 112).
Quan hi van arribar, les assistències sanitàries van trobar una dona de 35 anys a terra i amb un tret en el pit. Després de practicar-li maniobres de reanimació cardiopulmonar durant uns 40 minuts, només van poder confirmar la seua mort. Les dues ferides, una dona de 50 anys, que presenta un tret a la cama esquerra, i una altra més jove, es troben hospitalitzades.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Agroseguro alerta del rècord de pedregades, amb 30.000 hectàrees afectades enguany
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte