Un grup de pescadors troba un torpede en aigües de Tabarca
La Guàrdia Civil investiga l'origen i com ha acabat en la costa alacantina
La Guàrdia Civil investiga l’aparició d’un torpede en aigües de l’illa de Tabarca (Alacantí), segons han confirmat a À Punt NTC fonts de la Benemèrita.
La troballa la va fer un grup de pescadors este dissabte de matí a una distància d’unes quatre milles de la costa. Després d’informar Salvament Marítim i la Guàrdia Civil, i en veure que les autoritats tardaven a arribar i el torpede es trobava molt prop de la costa, decidiren amarrar-lo amb una corda i remolcar-lo fins a un lloc segur.
Finalment, després d’una hora i mitja, la Guàrdia Civil va arribar i va arreplegar el torpede, de la pèrdua del qual no tenien cap notificació.
Segons les imatges que un dels pescadors que el va trobar ha facilitat a À Punt NTC, el torpede podria ser un Mark 46 de l’Armada dels Estats Units, però la Guàrdia Civil afirma que encara s’investiga l'origen i com ha arribat fins a la costa alacantina.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera La Colla d’À Punt – Fogueres 2025
-
La Fiscalia no veu “infracció criminal” en Mónica Oltra després de ser acusada d'encobrir els abusos de l’exmarit a una menor
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
El jutge cita com a investigat Cerdán i cinc empresaris, ordena revisar-los els comptes i envia l'UCO a Ferraz
-
L'Audiència de València avala la jutgessa de la dana i confirma la imputació de Pradas
-
El disc extern que una dona va tractar d'extraure de casa d'Ábalos contindria converses amb Sánchez i ministres
Més vist
Més escoltat
-
19.06.2025 | Línia de fons
-
19.06.2025 | “Tema d’actualitat” juny és el mes de l’orgull LGTBIQ+ amb el lema "Ara més que mai: Orgull".
-
19.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
18.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
19.06.2025 | Queda't amb els nostres | Dragon Boat Marina Valencia
-
19.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part