Un detingut a Guipúscoa per la implicació en l'agressió a un home a Torre Pachecho
Veïns de Torre Pacheco reclamen més "presència policial" després dels altercats
Agents de l'Ertzaintza han detingut esta vesprada a Errenteria (Guipúscoa) un jove de dènou anys. Sobre ell pesava una orde de detenció per la presumpta implicació en l'agressió de la setmana passada a un home de 68 anys a la localitat murciana de Torre Pacheco, després de la qual hi ha hagut violents incidents durant diverses nits.
Hui, vora les 17:30 hores, agents de la comissaria d'Errenteria han procedit a identificar un home a l'estació ferroviària, sobre el qual pesava una orde de detenció que va emetre la Guàrdia Civil del municipi de Torre Pacheco.
Segons ha informat el Departament de Seguretat, han traslladat l'home a dependències policials i el fet s'ha posat en coneixement de l'autoritat judicial i del cos policial ordenant de l'arrest, que es farà càrrec del detingut, de dènou anys.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
Trobar allotjament per al nou curs: una odissea per als estudiants, amb negoci pel mig
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco
-
Ruth Merino: "La comissió bilateral de hui és un pas més de l'independentisme cap a l'objectiu de trencar el sistema de solidaritat"