Un còmic interactiu per a ajudar en la compra en línia de joguets
L'Institut Tecnològic de Producte Infantil i d'Oci crea aquesta eina per a ajudar a identificar llocs web de confiança i valorar els aspectes de seguretat de joguets i altres articles.
Ajudar els consumidors i consumidores en la compra de joguets i d'articles infantils a través de la xarxa. És el principal objectiu d’una eina desenvolupada per l’Institut Tecnològic de Producte Infantil i d’Oci, AIJU. Es tracta d’un còmic interactiu que proporciona consells pràctics per a ajudar a identificar llocs web de confiança per a la compra en línia, així com a valorar els aspectes de seguretat de joguets i altres articles.
També inclou un xicotet mòdul d'autoavaluació que permet a l'usuari saber si té els coneixements mínims per a prendre decisions informades com a consumidor. L'eina és gratuïta i està disponible en cinc idiomes: espanyol, anglés, italià, portugués i txec. De moment s'està realitzant una prova pilot per a validar el seu funcionament amb usuaris reals. L’eina estarà disponible a principi de l’any que ve i es podrà usar en qualsevol dispositiu amb connexió a internet.
L'eina s’emmarca en el projecte europeu E-COM 4 CHILDREN. Amb seu a Ibi, a l'Alcoià, l'AIJU es va crear fa 34 anys per a donar suport al desenvolupament del sector industrial jogueter.
Més llegit
-
Sánchez enfronta la crisi al PSOE per la corrupció "amb el cor tocat" mentre Francisco Salazar s'aparta de la cúpula per denúncies d'assetjament
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Retencions en carreteres de València i Alacant este dissabte per accidents menors
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà