Un club d'escacs de València denuncia el robatori de 50 bitllets de la loteria de Nadal
Han advertit que iniciaran un procés judicial en cas de reclamar-se un hipotètic premi que es corresponga amb alguna de les paperetes robades
El Club d'Escacs Montolivet de València ha interposat una denúncia pel robatori a Barcelona d'un talonari de 50 bitllets del número 20224 per al sorteig de la loteria de Nadal.
Els fets van ocórrer a la ciutat de Barcelona al setembre, i els representants del club ho van posar immediatament en coneixement dels Mossos d'Esquadra i posteriorment ampliaren la denúncia a la Policia Nacional de València, segons ha indicat el club en un comunicat.
Des del club lamenten els inconvenients que puga implicar la situació, però han remarcat que els 50 bitllets del número 20224 amb els números de sèrie compresos entre el 0201 al 0250 van ser robats, per la qual cosa la venda seria completament fraudulenta.
Per això, adverteixen que iniciaran un procés judicial en cas de reclamar-se un hipotètic premi que es corresponga amb alguna de les paperetes robades.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Camilo estrena el Roig Arena com el primer artista internacional que hi actua
-
L'Elx continua sent invencible
-
La jutgessa de la dana pregunta a À Punt si manté l'oferiment d'aportar totes les gravacions de la cobertura informativa i del Cecopi del 29-O
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
Una campanya solidària arreplega material escolar per a la xicalla en risc d’exclusió social