Un camió cisterna bolca i provoca un vessament de líquid retardant d’incendis a Navalón
Els efectius de bombers han contingut la fuga i han deixat embassada la restant
Un camió cisterna ha bolcat este dilluns al migdia a la CV-590 al pas per la pedania de Navalón, a Énguera (Canal de Navarrés), i ha vessat part de la càrrega a un barranc pròxim. Es tracta de líquid retardant per a incendis, polifosfat d’amoni.
Tres dotacions de bombers del dels parcs de Xàtiva i voluntaris de Vallada i el cap de parc de Xàtiva treballen a contindre la fuga i deixar embassada la restant, a l'espera de la recollida per part dels organismes corresponents. L'actuació dels bombers ha durat cinc hores, des de les 13:00 fins a les 18:00 hores.
El conductor no ha quedat atrapat i no ha requerit excarceració, encara que sí que ha sigut atés pels mitjans sanitaris.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La petjada del foc a Artana, Betxí, la Vall d'Uixó i la Vilavella
-
Tres detinguts en trobar en un cotxe onze quilos de metamfetamina durant un control a l'AP-7
-
Presó per al jove que va apallissar i deixar en coma un home a València
-
Més de 450 efectius i 20 mitjans aeris combaten l’incendi de la Vall d’Uixó, que avança fora de control
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
27.07.2026 - 12:00 h | Especial informatiu | Incendi de la Vall d'Uixó
-
26.07.2026 | Informatiu migdia
-
26.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Gala de clausura del 72é Certamen Internacional de Habaneras y Polifonía de Torrevieja
-
24.07.2026 | Està passant