Un camió carregat de taronges bolca a l'A-7 a Torrent i provoca quilòmetres de retencions
El vehicle ha quedat travessat als tres carrils de la calçada i ha obligat a tallar la circulació
L'autovia A-7 al terme de Torrent (Horta Sud) ha sigut tallada totalment al trànsit aquest dimarts de vesprada després que haja bolcat un camió carregat de taronges. L’accident ha provocat retencions de prop de sis quilòmetres, segons han informat fonts de Trànsit. No hi ha hagut atrapaments en aquest incident, segons han puntualitzat els Bombers de València.
L'accident s'ha produït al voltant de les 17:30 hores al quilòmetre 345 de la via quan, per circumstàncies que es desconeixen, ha bolcat el camió i ha quedat travessat als tres carrils de la calçada, la qual cosa ha obligat a tallar la circulació.
Els vehicles han sigut desviats per la carretera CV-36 cap a la V-31, en direcció a Alacant. El camió, que transportava taronges, ha perdut part de la càrrega en bolcar. Poc abans de les 19 hores s'ha aconseguit reobrir un carril de l'autovia afectada, segons Trànsit.
Fins al lloc del sinistre s'han traslladat bombers una grua especial de gran capacitat, que està intentant retirar el camió, que ha perduda part de la càrrega, que ha quedat escampada en la calçada. Poc abans de les 21 hores, de fet, la retenció s'havia reduït fins als tres quilòmetres.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil