Un camió avariat a la V-30 a l'altura de Quart de Poblet causa cinc quilòmetres de retencions en direcció a l'A-7
A més, un accident a l'A-35 a l'altura de Montesa i en sentit Alacant també està dificultant la circulació
Un camió avariat a la V-30 a l'altura de Quart de Poblet està causant este dimecres de matí cinc quilòmetres de retencions en direcció a l'A-7, segons ha explicat la Direcció General de Trànsit (DGT). Este incident se suma a les retencions habituals de les grans vies d'entrada i eixida de València, on es registren retencions.
La V-321, l'A-7, la V-30, l'A-3 o la CV-35, en almenys tres punts, registren diversos trams de trànsit lent i cues de diversos quilòmetres, com és habitual a primera hora de cada jornada laboral. En un sentit semblant, altres carreteres com la CV-410 o la CV-36 patixen retencions. També s'estan produint retencions destacades a l'A-70 a l'altura de la Santa Faç a Alacant.
Més llegit
-
Un cap de l'112 constata que a les 14 hores va traslladar a Pradas, Argüeso i Suárez la preocupació pel Poio
-
Mor un maquinista en xocar un tren de Rodalia contra un mur caigut en Gelida (Barcelona), amb almenys 37 ferits
-
Dos alts càrrecs de la Generalitat van guardar una còpia de la telefonada de l'Aemet que es va difondre manipulada
-
El jurat declara culpable l’acusat d’assassinar la seua parella amb 18 ganivetades a Alcoi
-
Quatre membres d’una família, un periodista i una fotògrafa, entre les primeres víctimes identificades de la tragèdia ferroviària
-
Busquen una dona de 26 anys desapareguda en una zona rural de Favara
Més vist
Més escoltat
-
20.01.2026 | 90 minuts
-
19.01.2026 | 90 minuts
-
20.01.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
19.01.2026 | Cadena de valor | “El Líder Humanista”: una nova visió del lideratge empresarial
-
19.01.2026 | Arturo Sebastià i "Los locos de Valencia", la nova adaptació de Lope de Vega que s’estrena al Teatre Principal de la ciutat de València
-
20.01.2026 | Parlem amb Miguel Ángel Cairols sobre les festes de la Beata Inés de Benigànim 2026