Un camió avariat i un accident congestionen la pista de Silla i l'A-7 als afores de València
S'han registrat a primera hora del matí retencions de diversos quilòmetres en les carreteres principals de l'àrea metropolitana
L'avaria d'un camió i un accident de trànsit estan complicant este divendres la situació a dos de les carreteres principals d'entrada i eixida a València en l'àrea metropolitana. Segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT), una de les incidències més destacables en plena hora punta ha sigut un camió detingut a l'autovia V-31, també coneguda com la pista de Silla, perquè se li havia eixit la roda. Este obstacle, que ha deixat inutilitzable un carril, ha generat sis quilòmetres de congestió entre Silla i Beniparrell (Horta Sud) cap a València.
Paral·lelament, la DGT ha reportat un sinistre al punt quilomètric 323 de l'autovia A-7, al terme municipal de Paterna, que ha congestionat la circulació cap a Alacant diversos quilòmetres. A més, en esta mateixa carretera trobem un matí més les retencions habituals per l'entorn de la Canyada, amb tres quilòmetres d'embossament dins de la Creu de Gràcia.
La DGT informa de cues i trànsit molt dens també a la CV-36 a Picanya, la CV-33 entre Torrent i Picanya (Horta Sud), la pista d'Ademús en l'entorn de Burjassot i Paterna (Horta Nord), la ronda Nord de València i tres quilòmetres de congestió a la V-30 en sentit cap al port de València.
Al sud del territori, trobem complicacions a la carretera nacional 332 als afores d'Alacant, amb molta retenció en l'accés a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant. I en la circumval·lació A-70 es registren vora dos quilòmetres d'embós en els dos sentits de la circulació.
Més llegit
-
El professorat que corregix la PAU amenaça de dimitir en bloc per l'estancament de les negociacions de la vaga
-
Educació i professorat reprenen este dimarts les negociacions amb la unitat sindical trencada per l’acord d’increment salarial
-
Ferran Torres i Grimaldo seran els representants valencians en el Mundial
-
Vox anuncia un acord amb el PP per a presentar els pressupostos del 2026
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
El jutge del cas Plus Ultra accepta ajornar la declaració de Zapatero i el citarà el 17 i 18 de juny
Més vist
Més escoltat
-
25.05.2026 | 90 minuts
-
25.05.2026 | ContrÀpunt
-
24.05.2026 | Els últims '90 Minuts'
-
26.05.2026 | Les notícies del matí
-
25.05.2026 | The Terminal Hub impulsa la innovació i atrau talent internacional a la Marina de València
-
25.05.2026 | El George Best Rock Club celebra 10 anys com a temple del rock a València