Úbeda convoca una concentració i tres dies de dol per la mort violenta d'una dona de 40 anys
A Cenicero (La Rioja) una altra dona de 38 anys ha sigut tirotejada dues vegades amb una escopeta per la seua parella.
La policia ha detingut l'exparella de 51 anys i ha confirmat que els fets van tindre lloc durant una discussió al domicili.
La policia ha confirmat que es va produir una discussió encara que no ha precisat les circumstàncies de la mort violenta de la dona de 40 anys perquè s'ha decretat el secret de sumari. L'exparella, de 51 anys, està detingut.
L'Ajuntament d'Úbeda ha convocat per aquest dissabte a les 12:30 h una concentració davant de les portes del consistori i ha decretat tres dies de dol.
Segons la Junta d'Andalusia, aquesta "brutal agressió", si es confirma, elevaria a 36 el nombre de casos mortals de violència de gènere en el que va d'any a Espanya, dels quals 35 són dones i un menor.
Ferida una dona tirotejada dues vegades amb una escopeta per la seua parella a Cenicero (La Rioja)
Un home ha disparat dues vegades amb una escopeta a la seua dona de 38 anys a Cenicero (La Rioja). La dona ha resultat ferida en una monyica i un muscle, i l'han traslladada al servei d'urgències de l'hospital San Pedro de Logronyo.
Recorden que el 016 és el telèfon d'atenció gratuïta a víctimes de mals tractes per violència de gènere i que la telefonada no apareix reflectida en la factura telefònica, però cal esborrar-la de la llista de telefonades realitzades del mòbil.
Més llegit
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
La tripulació d’Artemis ja és la que ha viatjat més lluny en l’espai i i s’acosta al moment de pèrdua de comunicacions
-
Entre la borrasca atlàntica i l'anticicló europeu
-
El centre de salut de la Coma reobri l’atenció primària este dimarts amb un reforç de seguretat