Turistes britànics paguen a un indigent a Benidorm per tatuar-se el front
El 'crowfunding' per retirar-li'l ha aconseguit 1.000 euros en 20 hores.
«Jamie Blake, North Shields, N28». Des de fa unes setmanes, aquest és el tatuatge que llueix al front un jove polonés sense llar. Un grup de turistes anglesos que celebraven un comiat de fadrí a Benidorm, a la Marina Baixa, li va pagar 100 euros amb la condició que es tatuara el nom del nóvio i la seua adreça. Però, com pot apreciar-se a la imatge, Tomek, l'indigent de 34 anys d'edat, no va poder suportar el fort dolor que li produïa el tatuatge i aquest va quedar incomplet.
La història l'ha denunciada públicament la presidenta de l'Associació Empresarial Britànica de Benidorm, Karen Cowles, que coneix personalment Tomek i també les dificultats a les quals s'enfronta, com ara l'alcoholisme i una greu malatia a l'esquena. És per això que Cowles ha llançat a través de Facebook una campanya de 'crowfunding' per a esborrar la marca del seu front i intentar oferir-li una vida millor. La campanya ha aconseguit reunir més de 1.000 euros en les primeres vint hores.
Pel que fa als suposats responsables, es tracta d'un grup de turistes anglesos entre els quals es troba Jamie Blake, el nom i l'adreça del qual estan gravades al front de Tomek , que ha assegurat a la premsa britànica que desconeix el fet i que es va assabentar l'endemà en veure la fotografia que havia publicat el mateix estudi de tatuatges a les xarxes socials.
La policia ha obert una investigació i pel moment Tomek està desaparegut. El delegat del govern d'Espanya a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha confirmat que la comissaria de Benidorm està efectuant les indagacions sobre el fet. "Sembla que el ciutadà es trobava en mal estat i no va ser capaç de prendre una decisió coherent. La comissaria està investigant i és ben segur que portarà als responsables davant la justícia", assegura Fulgencio.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Agroseguro alerta del rècord de pedregades, amb 30.000 hectàrees afectades enguany
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte