Tsunami Democràtic crida a boicotejar el clàssic al Camp Nou
L'enfrontament entre el Barça i el Reial Madrid ja el van ajornar davant dels incidents per la sentència del ‘procés’.
Per una vegada les qüestions esportives queden al marge en la prèvia del clàssic del futbol espanyol, el partit entre el Barça i el Reial Madrid. L'enfrontament ja el van ajornar (s'havia de jugar el 26 d'octubre) després dels incidents de Barcelona en conéixer-se la sentència del procés i la convocatòria d'una acció reivindicativa per la plataforma Tsunami Democràtic.
Però quasi dos mesos després, l'escenari és pràcticament el mateix. Tsunami Democràtic ha convocat la ciutadania a una concentració en quatre punts pròxims al Camp Nou des de primera hora de la vesprada i ha augmentat el dispositiu de seguretat, ja de per si complex. Així, els dos equips i els àrbitres comparteixen hotel i eixiran escortats fins a l'estadi.
Les intencions dels promotors de la protesta són visualitzar el conflicte existent entre Catalunya i Espanya en l'escenari més gran possible, amb un públic potencial de 650 milions d'espectadors, encara que sempre han insistit que el seu objectiu no és "ni bloquejar ni suspendre" el clàssic.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Detenen tres turistes alemanys per causar danys en un hotel de València amb petards d’alta potència