Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la dona i del fill dels dos, a Dolores
La investigació continua en marxa i l'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial
Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la seua dona i del fill dels dos, este dissabte de matí a Dolores (Baix Segura), segons han informat fonts de la Comandància. Els tres cossos els han trobat en un habitatge de la caserna de la Guàrdia Civil on residia la família i, segons apunten, presentaven impactes de bala.
No hi havia denúncies anteriors per violència de gènere i a hores d'ara la investigació continua en marxa, assenyalen les mateixes fonts. El guàrdia civil tenia 55 anys i el fill 20, però no s'ha facilitat l'edat de la dona.
L'Ajuntament de Dolores ha decretat tres dies de dol oficial i la suspensió de totes les activitats festives programades, "davant dels terribles fets ocorreguts hui en el municipi".
Més llegit
-
Huit persones expulsades d'Espanya per llançar petards il·legals contra persones durant les Falles
-
Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la dona i del fill dels dos, a Dolores
-
Més de 35.000 persones inunden els carrers de València en una manifestació multitudinària per l'educació pública
-
Investiguen una agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura i aparten el fisioterapeuta
-
Demanen frenar l’expulsió d’un immigrant detingut a Altea que ha sol·licitat asil
-
Pot descendir el València?