Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver del valencià Fernando Martín després del naufragi
Després d'esta troballa en el desé dia de recerca, continuen desapareguts dos menors de la família
Els equips de rescat d’Indonèsia han confirmat este diumenge que han recuperat les restes mortals de l’espanyol Fernando Martín, exfutbolista i entrenador de l’equip femení B del València CF, mentre continua l’operatiu per a intentar localitzar els dos menors que encara romanen desapareguts arran del naufragi del 26 de desembre.
"D’acord amb els resultats del procés d’identificació que ha dut a terme la policia i l’hospital de Labuan Bajo, podem afirmar que es tracta de Fernando Martín, de 44 anys", ha indicat en un vídeo Fathur Rahman, l’oficial de l’Agència Nacional de Cerca i Rescat (Basarnas) que coordina la missió.
Es tracta del segon cadàver localitzat a la zona després que els equips de rescat recuperaren dilluns el cos sense vida d’una menor espanyola, filla de l’esposa de Fernando. Les restes de Martín van ser trobades a les 8:47 hora local (00:47 GMT), per una embarcació de la policia, a unes 1,13 milles nàutiques del punt on el passat 26 de desembre va naufragar el vaixell turístic en què viatjava junt amb la dona i quatre menors. A dos de les espanyoles —Andrea Ortuño, esposa de Fernando Martín, i una xiqueta filla d’ella— les van poder salvar després de l’accident.
S'amplia la recerca fins dimecres
Després de trobar hui el cadàver, les autoritats d’Indonèsia han ampliat fins dimecres la recerca dels altres dos menors espanyols desapareguts, un fill de Fernando Martín i un fill d’Andrea Ortuño.
L’embarcació d’ús turístic KM Putri Sakinah es va afonar en aigües de l’illa de Padar, al parc nacional de Komodo, cap a les 20:30 hora local del 26 de desembre, fet que va activar una primera operació de recerca amb llanxes que posteriorment es va ampliar. Per la seua banda, la policia ha obert una investigació per a tractar de determinar si la tripulació va cometre alguna negligència que provocara l’accident.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
La UDEF assenyala que Zapatero va cobrar 200.000 euros per mediar amb el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
Més vist
-
23.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
24.06.2026 | Cantem! | Pedreguer vs. Piles
-
23.06.2026 | Cantem! |Pedreguer vs. Piles
-
24.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Alto Palancia
-
23.06.2026 | Informatiu nit
-
23.06.2026 | NTC llengua de signes migdia