Troben un cadàver a la mar prop de la serra d'Irta
La Guàrdia Civil creu que es tracta d'un home francés de 53 anys la desaparició del qual es va denunciar el 27 de maig.
La Guàrdia Civil ha localitzat aquest diumenge el cadàver d'una persona a la mar, prop del paratge natural de la serra d'Irta, al terme municipal de Peníscola (Baix Maestrat).
El cadàver l'han trobat a la zona coneguda com la Torre de la Badum, al terme municipal de Peníscola, i està en descomposició molt avançada. L'han traslladat al port pesquer i l'han dut a dependències funeràries.
La Guàrdia Civil creu que el cos podria correspondre’s amb el d’un home de 53 anys i nacionalitat francesa la desaparició del qual es va denunciar el 27 de maig. El cadàver ha sigut localitzat prop del seu vehicle, que un dia abans el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) havia trobat submergit.
La troballa d’una carpeta amb documentació del vehicle a la zona del Pebret de Peníscola, va permetre acotar l’àrea de recerca al voltant del penya-segat des del qual, presumptament, va precipitar-se el vehicle.
Més llegit
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
El jutge de l'Audiència Nacional obri una peça separada per a investigar els pagaments en efectiu del PSOE a Ábalos
-
‘Terra de festes’ visita la Jana, Xaló i Utiel
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
Més de la meitat dels menors ha patit alguna vegada ciberassetjament