Troben morts els empresaris Vicente Tarancón (Luanvi), Miguel Burdeos Baño (SPB) i José Luis Marín (Mas Camarena)
Els tres empresaris havien anat a dinar a Xiva amb Antonio Noblejas, l'exdirector general de l'escola de negocis EDEM, que encara figura com a desaparegut
Este diumenge els serveis de rescat han trobat els cossos sense vida de Vicente Tarancón, propietari de la firma de roba esportiva Luanvi, i Miguel Burdeos Baño, fundador de l'empresa SPB (Bosque Verde i Deliplus), que es trobaven desaparegut des del passat 29 d'octubre a conseqüència de la DANA. Hores més tard s'ha confirmat la defunció de José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena.
Els tres empresaris havien anat a dinar a Xiva amb Antonio Noblejas, l'exdirector general de l'escola de negocis EDEM. Tots ells van desaparéixer al voltant de les 17:55 hores, quan tornaven en cotxe.
Més llegit
-
Bancs de boira dificulten la circulació al Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
Una tractorada denuncia a València la inacció de les administracions davant de la pèrdua de rendibilitat del camp
-
La Jove Orquestra de la Generalitat interpreta el tradicional concert de Nadal del Senat
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Els aeroports de València i Alacant augmenten vora un 11% els vols previstos per a estes festes de Nadal