Troben mort un agricultor a la Marjal de Pego-Oliva després de les inundacions de la dana
En cas de confirmar-se la relació de la mort amb les inundacions, seria la quarta víctima mortal per l’episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
Han trobat mort un agricultor a la Marjal de Pego-Oliva després de les inundacions de la dana. En cas de confirmar-se, seria la quarta víctima mortal per la dana Adam. Ara, s'investiga si esta mort està relacionada amb l'episodi de pluges torrencials, segons explica EFE.
El llaurador, un veí de la zona, hauria anat a vore el seu camp i allí el va atrapar la dana, segons les fonts consultades. Treballadors d'una empresa pròxima han trobat el cos d'un home en un camp pròxim a la carretera N-332 al terme d'Oliva abans de les deu del matí de hui, i han avisat de la troballa.
Fins a este matí hi havia tres víctimes mortals a la Comunitat Valenciana, dos confirmades en l'última hora d'este dilluns a Oliva, que és un dels municipis més colpejats pel temporal. Es tracta d'una dona octogenària, el cadàver de la qual han trobat els efectius de rescat a sa casa, i un home de 64 anys que ha patit un infart en un càmping del mateix municipi de la Safor. Tots dos s'afegixen a la dona morta diumenge després d'entrar a banyar-se a la mar.
((Estem treballant per a ampliar la informació))
Més llegit
-
Troben mort un agricultor a la Marjal de Pego-Oliva després de les inundacions de la dana
-
Roger Llanes substituirà Pilar Bernabé com a delegat del govern a la Comunitat Valenciana
-
Tercer registre històric de pluges amb 712 l/m² en 24 hores
-
Una veïna d'Oliva sobre el rescat de deu familiars: "Hem nadat fins a la caserna de la Guàrdia Civil per a avisar que la casa s'estava inundant"
-
Hospitalitzen amb pronòstic reservat una dona de 33 anys apunyalada a Benicarló
-
MINUT A MINUT | Emergències informa de "més d'un miler de rescats" per la dana, activa encara a Alacant