Troben dos cossos momificats en un habitatge de Roses, a Girona
Els cadàvers no presenten signes de violència, però el pany de la porta estava forçat
Agents dels Mossos d’Esquadra han trobat aquest dimecres dos cadàvers momificats en una urbanització de Roses (Girona) sense signes de violència. L’habitatge tenia el pany de la porta forçat.
Segons fonts de la investigació, una veïna va alertar la Policia Local el passat 3 d'abril perquè sospitava que alguna cosa podia haver ocorregut a dos coneguts. Es tractava d’una mare i el fill, de huitanta i seixanta anys aproximadament, dels quals feia molt de temps que no tenia notícies.
Després de posar el cas en coneixement dels Mossos d'Esquadra, els agents van visitar la casa i van trobar ambdós cossos momificats. Els cadàvers han sigut traslladats a l'Institut de Medicina Legal de Girona per a determinar les causes de la mort.
Més llegit
-
Cancel·lat el Festival de les Arts per incomplir la normativa acústica
-
Educació proposa 7.700 noves places de docent i mesures per un total de 3.338 milions
-
Les protestes pel so obliguen Leire Martínez a interrompre temporalment el concert en el Festival de les Arts
-
Una confessió familiar destapa l'assassinat el 1993 d'un jove a Dénia i troben restes òssies en la casa
-
Els afectats per la cancel·lació del Festival de les Arts promouen una demanda per a exigir la devolució íntegra de les entrades
-
L'acampada educativa destaca el compromís amb el Corpus mentre l'associació de la festa reclama "tota" la plaça lliure per al cap de setmana
Més vist
Més escoltat
-
05.06.2026 | L'hora de la cultura | ‘Chulilla tiene un castillo' i Avelino Marín i Juan Bautista
-
05.06.2026 | Terra de bous
-
05.06.2026 | 90 minuts
-
06.06.2026 | La Xarxa Esportiva | Inés Fernández Miró i Bea Blasco
-
05.06.2026 | ‘El alma de Sorolla’, una proposta que combina poesia, música en directe i projeccions de l’obra del pintor valencià
-
06.06.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana