Troben dos cossos momificats en un habitatge de Roses, a Girona
Els cadàvers no presenten signes de violència, però el pany de la porta estava forçat
Agents dels Mossos d’Esquadra han trobat aquest dimecres dos cadàvers momificats en una urbanització de Roses (Girona) sense signes de violència. L’habitatge tenia el pany de la porta forçat.
Segons fonts de la investigació, una veïna va alertar la Policia Local el passat 3 d'abril perquè sospitava que alguna cosa podia haver ocorregut a dos coneguts. Es tractava d’una mare i el fill, de huitanta i seixanta anys aproximadament, dels quals feia molt de temps que no tenia notícies.
Després de posar el cas en coneixement dels Mossos d'Esquadra, els agents van visitar la casa i van trobar ambdós cossos momificats. Els cadàvers han sigut traslladats a l'Institut de Medicina Legal de Girona per a determinar les causes de la mort.
Més llegit
-
Dimitix la regidora de Collado Villalba després d’interrompre un monòleg feminista de l’actriu valenciana Susana Pastor
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
-
Alejandro i Hilari superen el desempat i estaran en la final d'escala i corda
-
Dilluns de transició
-
El feminisme rebutja a València la violència contra les dones i exigix la igualtat real
-
Una falla que cap a la palma de la mà: a Xàtiva volen plantar la més xicoteta de la història
Més vist
-
08.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
07.03.2026 | El retrovisor | Dones que obrin camí
-
Victoria, Anabel i Marina, campiones de la Lliga de raspall femení
-
08.03.2026 | Crònica de la reconstrucció
-
08.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
08.03.2026 | Correguda de bous per la Fira de la Magdalena de Castelló