Troben el cos sense vida d’una dona de 49 anys al seu domicili de Godelleta
La Guàrdia Civil informa que el cadàver no presenta signes de violència i que hi ha un detingut per infringir l’orde d’allunyament de la víctima
La comandància de la Guàrdia Civil de València ha informat a primera hora de la nit que ha localitzat aquest dijous de vesprada el cos sense vida d’una dona de 49 anys al seu domicili de Godelleta (Foia de Bunyol). Els agents han afirmat que el cos no presenta signes de violència.
Així mateix, la Guàrdia Civil ha avançat que hi ha un detingut per infringir l’orde d’allunyament de la víctima.
Agents de l'equip territorial de policia judicial de Riba-roja de Túria s'han fet càrrec de la investigació per a l'esclariment dels fets. El cos ha sigut traslladat a l'Institut de Medicina Legal per a practicar l'autòpsia i dilucidar la causa de la mort.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc