Trobada de 27 alcaldes del Baix Segura i les AMPA per analitzar el decret de plurilingüisme
L'objectiu és reduir l'alarma social: l'alcalde de Rafal destaca que s'ha tingut en compte la singularitat d'aquesta comarca castellanoparlant.
Vint-i-set alcaldes del Baix Segura es reuneixen aquest dimecres amb el secretari autonòmic d'Educació, Miquel Soler, i representants dels pares i les mares dels instituts de la comarca per a resoldre dubtes al voltant del decret de plurilingüisme, que entrarà en vigor al setembre en batxillerat i secundària.
Es tracta, segons ha explicat Manuel Pineda, alcalde de Rafal, d'aclarir informacions errònies sobre la llei de plurilingüisme i reduir l'alarma social, ja que la Generalitat sí que ha tingut en compte la singularitat d'aquesta comarca castellanoparlant.
D'altra banda, el PP del Vinalopó dona suport a la campanya que impulsa la llibertat d'elecció lingüística, mentre que Asp ha sigut el primer consistori a demanar la derogació d'alguns articles de la llei.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra