Trobada de 27 alcaldes del Baix Segura i les AMPA per analitzar el decret de plurilingüisme
L'objectiu és reduir l'alarma social: l'alcalde de Rafal destaca que s'ha tingut en compte la singularitat d'aquesta comarca castellanoparlant.
Vint-i-set alcaldes del Baix Segura es reuneixen aquest dimecres amb el secretari autonòmic d'Educació, Miquel Soler, i representants dels pares i les mares dels instituts de la comarca per a resoldre dubtes al voltant del decret de plurilingüisme, que entrarà en vigor al setembre en batxillerat i secundària.
Es tracta, segons ha explicat Manuel Pineda, alcalde de Rafal, d'aclarir informacions errònies sobre la llei de plurilingüisme i reduir l'alarma social, ja que la Generalitat sí que ha tingut en compte la singularitat d'aquesta comarca castellanoparlant.
D'altra banda, el PP del Vinalopó dona suport a la campanya que impulsa la llibertat d'elecció lingüística, mentre que Asp ha sigut el primer consistori a demanar la derogació d'alguns articles de la llei.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco