El Tribunal Suprem ha confirmat el tancament d'un pub de la platja de Llevant de Benidorm
Es tracta d'un establiment a l'aire lliure, ubicat als baixos d'un edifici on es reuneixen a diari centenars de turistes anglesos.
Es tracta d'un establiment a l'aire lliure, ubicat als baixos d'un edifici on es reuneixen a diari centenars de turistes anglesos. La comunitat de propietaris celebra esta victòria judicial i reclama l'execució immediata de la sentència. El Tiki Beach és un lloc de referència per als turistes anglesos que visiten Benidorm. Inclús el recomanen en les seues xarxes socials. De fet, hui la premsa britànica es fa ressò de la notícia, preguntant-se si és la fi del Benidorm que agrada als anglesos.
Però dalt tenen 170 vivendes on viuen persones amb altres interessos. La propietat del local sempre ha recorregut contra les sentències al·legant que així és el model d'oci a Benidorm. De fet, al bloc hi ha vendes vacacionals i són els turistes els més permissius amb les molèsties de Tiki Bar. Ara, el Suprem ha rebutjat l'últim recurs i els obliga a tancar. És l'Ajuntament de Benidorm el que ha de retirar la llicència, però hui no han volgut manifestar-se sobre la qüestió. Els veïns reclamen l'execució immediata de la sentència. Però hui molts anglesos continuen disfrutant del seu paradís particular aliens a la polèmica.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana