El Tribunal de Comptes investigarà les jubilacions del PP en l'EMT
Ha tingut els vots a favor de PSPV i Compromís, i l'abstenció de Ciutadans i Vox.
El Tribunal de Comptes ha comunicat a l'Empresa Municipal de Transport (EMT) de València que nomenarà un instructor per a investigar les possibles irregularitats comeses en les jubilacions parcials impulsades pel PP en l'entitat pública.
Aquesta mesura va ser aprovada en el consell amb els vots a favor de Compromís i PSPV, els vots en contra del PP i l'abstenció de Ciutadans i Vox.
D'aquesta manera, el Tribunal de Comptes reprén així la denúncia realitzada davant l'Agència Valenciana Antifrau (AVA) a la fi de 2017 per l'actual direcció de l'EMT que va conéixer que podia haver-hi irregularitats en la manera de comptabilitzar les jornades treballades pel personal que s'acollia a la jubilació parcial des de 2001.
Més llegit
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Interior desmentix Defensa: Marlaska diu que "cap informe" del CNI va avisar de l'entrada massiva a Ceuta
-
Inundacions, arbres caiguts i trenta assistències sanitàries per les precipitacions a Tarragona
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Kareem Tunde se’n va al West Bromwich Albion
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
24.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
24.08.2026 | Informatiu migdia
-
Corberán: "Jugarem contra el Betis en desigualtat de condicions"
-
25.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge