Tres minuts de silenci des de casa per l'assassinat masclista d'Almassora
Les institucions valencianes han lamentat el crim i han recordat que l'estat actual d'alarma prohibeix les concentracions.
La Generalitat i les Corts han convidat als ciutadans a guardar aquest dissabte a les 12 hores, des de casa o des d'on es troben, tres minuts de silenci en senyal de repulsa a l'últim crim masclista ocorregut a Almassora, a la Plana Alta.
"L'estat d'alarma actual impedeix les concentracions", han recordat les institucions a través de les xarxes socials. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mostrat el seu rebuig a aquest últim assassinat: "No ens podem permetre com a societat ni un crim masclista més. Ara hem d'estar més units que mai enfront de la violència de gènere i la situació actual provocada pel Covid-19", ha escrit en Twitter.
També l'Ajuntament d'Almassora ha lamentat que "el confinament no permet un homenatge a l'ús, però podem guardar un minut de silenci des de balcons i finestres". Així, dissabte al migdia sonarà La missa de Rèquiem de Mozart des del balcó de la casa consistorial en senyal de dol.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Israel intensifica els bombardejos mentre l’Iran advertix d’una guerra prolongada i noves armes
-
La Fiscalia sol·licita deu anys i mig de presó per a Rafa Mir per agressió sexual
-
Avís groc i pluges generalitzades al territori
-
Tres jóvens detinguts per un doble apunyalament durant l'encesa de l'arbre de Nadal a la plaça de l'Ajuntament de València
-
Reobrin l’A-7 a Rafelbunyol després de reparar el clot que va obligar a tallar dos carrils